top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
ZC5.jpg
ZC2.jpg
_MG_1548.jpg
IMG_1827.jpg
IMG_1666.JPG
IMG_1889.JPG
ZC1.jpg
IMG_1754.JPG

Zilele câmpului de sfeclă de zahăr

Südzucker Moldova

#Eveniment B2B #Managementul evenimentului #Relații cu mass-media

În fiecare an, Südzucker Moldova în colaborare cu furnizorii parteneri de echipamente și tehnologii pentru sectorul agricol organizează “Ziua Câmpului Sfeclei de Zahăr”.

Obiectiv:

Ziua Câmpului Südzucker Moldova a fost primul eveniment de acest gen, experiența pe care compania a preluat-o de la concernul european mamă. A fost necesară adaptarea conceptului european la condițiile Republicii Moldova.

 

Provocare:

Inițial, a fost necesară realizarea sarcinilor logistice unice la acel moment pentru un eveniment la scară largă în mijlocul unui câmp, cu toate riscurile testate și minimizarea costurilor.

Soluție:

Agenția a organizat Ziua Câmpului de 8 ori. Participanții săi – manageri și agronomi ai fermelor de cultivare a sfeclei, au aflat mai multe despre rezultatele introducerii în producție a unor noi tehnologii și a unor soiuri foarte productive de sfeclă de zahăr. Odată la fiecare doi ani evenimentul este organizat și pentru familiile participanților.

  • Câmpul este împărțit în mai multe zone de demonstrație și de testare;

  • Direct în câmp este organizat catering pentru 300-800 de persoane;

  • Se organizează o zonă de divertisment pentru copii și un concert.

Rezultat:

Ziua Câmpului Sfeclei de zahăr a devenit o tradiție. Evenimentul este discutat în mod activ de presa regională și de specialitate – 2-3 canale TV și 3-5 alte media. Astăzi, practica organizării Zilei Câmpului a fost adoptată de majoritatea companiilor agrotehnologice din Moldova.

bottom of page