top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
upmd-infografic1.png
upmd-logo.png
upmd5.jpg
upmd4.jpg
upmd2.jpg
upmd3.jpg

Update Moldova

USAID BRITE

#PublicDebates #CommunicationCampaign #VideoSpot

Campania de comunicare Update Moldova, menită să îmbunătățească mediul de afaceri din Republica Moldova, a fost organizată de PARC Communications în colaborare cu Casa Imago. Campania a fost finanțată de USAID BRITE și a promovat șase reforme menite să reducă costurile și riscurile de a desfășura afaceri în Republica Moldova.

 

Soluție: 

  • A fost creat o pagină de internet pentru a informa mediul de afaceri și alte părți interesate.

  • Au fost utilizate: publicitate la TV, rețele sociale, bannere și publicitatea outdoor.

  • 10 parteneri media au pregătit diverse articole analitice, talk-show-uri și cercetări cu privire la fiecare dintre reforme.

  • De asemenea, au fost organizate dezbateri publice și prezentări în Chișinău și în alte orașe din țară.

 

Rezultat: 

După Campania de comunicare și implicarea acesteia în business, 4 reforme au fost aprobate de către Guvernul și Parlamentul Republicii Moldova, o reformă fiind deja implementată, dar totodată lansat Ghidul de Protecție a Antreprenorului.

bottom of page