





Update Moldova
USAID BRITE
#PublicDebates #CommunicationCampaign #VideoSpot
Campania de comunicare Update Moldova, menită să îmbunătățească mediul de afaceri din Republica Moldova, a fost organizată de PARC Communications în colaborare cu Casa Imago. Campania a fost finanțată de USAID BRITE și a promovat șase reforme menite să reducă costurile și riscurile de a desfășura afaceri în Republica Moldova.
Soluție:
-
A fost creat o pagină de internet pentru a informa mediul de afaceri și alte părți interesate.
-
Au fost utilizate: publicitate la TV, rețele sociale, bannere și publicitatea outdoor.
-
10 parteneri media au pregătit diverse articole analitice, talk-show-uri și cercetări cu privire la fiecare dintre reforme.
-
De asemenea, au fost organizate dezbateri publice și prezentări în Chișinău și în alte orașe din țară.
Rezultat:
După Campania de comunicare și implicarea acesteia în business, 4 reforme au fost aprobate de către Guvernul și Parlamentul Republicii Moldova, o reformă fiind deja implementată, dar totodată lansat Ghidul de Protecție a Antreprenorului.