top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
CARD_TTP_Texagroteh.png
INFO_CCI_RO.png
INFO_CCI_RO2.png
CARD_TTP_ZAM-ZAM-ACTIV_1006.png
CARD_TTP_Euro-Yarns.png

Transformarea digitală a serviciilor Camerei de Comerț și Industrie a RM

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova

#Campanie de comunicare #Infografică #Video spot

PARC Communications a sprijinit Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în elaborarea și implementarea unei campanii de informare a publicului cu privire la platforma online client.chamber.md. Proiectul a fost implementat cu sprijinul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul proiectului “Oportunități optime prin tehnologie și inovare în Moldova”, implementat de Helvetas Swiss Intercooperation.

 

Obiectiv:  

Creșterea vizibilității și asigurarea faptului că întreprinderile și alte părți interesate sunt conștiente de beneficiile și avantajele utilizării serviciilor online ale CCI.

 

Provocare:

Având în vedere tendința crescândă de digitalizare a serviciilor, întreprinderile, și în special managerii responsabili, au preferat să păstreze modelul tradițional de muncă stabilit de-a lungul deceniilor.

 

Soluție:

Agenția a dezvoltat și a desfășurat o campanie cuprinzătoare de informare a publicului țintă cu privire la digitalizarea serviciilor oferite de CCI. Pentru a elabora conținutul, a fost realizat un sondaj în rândul antreprenorilor pentru a identifica cele mai importante beneficii ale serviciilor online. Aceste avantaje au devenit baza infograficelor pentru promovarea în mass-media, rețelele sociale și televiziunile regionale în format video.

Un alt domeniu a fost promovarea “istoriilor de succes” ale ompaniilor care au trecut deja la platforma online a CCI. Au fost elaborate carduri grafice pentru rețelele de socializare, citate din partea conducerii acestor companii au fost incluse în articole și reportaje video în mass-media.

În cea de-a doua etapă a campaniei, aproximativ 100 de agenți economici au primit semnături electronice gratuite, ceea ce a servit drept motivație suplimentară pentru a trece la platforma online. această etapă, au fost rezumate rezultatele intermediare și au fost expuse public obiectivele ulterioare pentru transformarea digitală a serviciilor Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.

Rezultat:

  • Numărul beneficiarilor serviciilor online ale CCI a crescut.

  • Transformarea digitală a serviciului și a activităților CCI a beneficiat de o atenție și o participare suplimentare din partea comunității de afaceri, a societății și a mass-media.

  • CCI a primit conținut și instrumente pentru a promova în continuare serviciile în cadrul comunicării directe și a seminariilor online.

bottom of page