top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
SZ6.jpg
SZ2.jpg
SZ3.jpg
SZ5.jpg
SZ1.jpg
SZ4.jpg

PR corporativ la scară industrială

Südzucker Moldova

# StrategiePR #PRanticriză #PRintern #ManagementulReputației

Compania moldo-germană Südzucker Moldova, liderul pieței zahărului din Moldova, colaborează cu Agenția de PR PARC Communications din anul 2004.

 

Obiectiv:

Dezvoltarea, promovarea și actualizarea imaginii corporative a companiei. Promovarea formării unor relații constructive cu toți actorii implicați.

 

Provocare:

Piața zahărului din Republica Moldova, ca și în cele mai multe țări, funcționează într-un mod protejat, ceea ce determină în mod regulat alți actori să încerce să influențeze condițiile cadru prin mijloace media negative.

 

Soluție:

Agenția actualizează anual harta publicului țintă, realizează o monitorizare și o analiză continuă a riscurilor reputației și, pe baza acesteia, dezvoltă și implementează strategii de publicitate pe termen lung și pe termen scurt prin integrarea tuturor canalelor disponibile și a instrumentelor de comunicare.

  • Agenția a preluat funcțiile biroului de presă al companiei, a format un câmp informațional pe tema sfeclei de zahăr și a creat un cerc stabil de jurnaliști care difuzează în mod obiectiv subiectele din industrie;

  • Agenția organizează în mod regulat tururi de presă și excursii pentru consumatori, prezentări și ziua ușilor deschise la fabricile companiei;

  • Agenția a creat un sistem prin intermediul căruia gestionează relațiile interne în companie și elaborează un buletin informativ corporativ;

  • Agenția organizează evenimente corporative pentru angajații și partenerii companiei;

Agenția oferă PR suport pentru mărcile comerciale ale companiei: Domnița, Cinci Inimioare, Dalba.

bottom of page