top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
ONG6.jpg
ONG2.jpg
ONG4.jpg
ONG1.jpg
ONG5.JPG
ONG8.jpg
ONG9.jpg

Susține ONG-ul care te reprezintă

USAID FHI 360

#Campanie awareness #Concept creativ de PR #Eveniment de masă

Proiectul de cinci ani “Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova (MPSCS)” a colaborat cu peste 250 de ONG-uri din întreaga țară. Proiectul a sprijinit aceste organizații prin granturi, ghidare și instruire. Proiectul a fost implementat de FHI 360 și a fost finanțat de USAID.

Obiectiv:

Elaborarea și implementarea unui program de comunicare care dezvoltă abilitățile ONG-urilor și îi motivează să-și promoveze mai activ activitățile și societatea civilă în ansamblu.

Provocare:

Programul de implementare și campania de comunicare trebuie să fie cât mai practice posibil, presupunând participarea directă la activități a membrilor ONG-urilor și voluntarilor acestora.

Soluție:

Bazându-ne pe experiența anterioară în implementarea campaniilor de comunicare în acest domeniu, agenția a propus un set de instrumente și activități de comunicare. Programul s-a axat pe sarcinile cele mai urgente ale ONG-urilor, inclusiv promovarea sprijinului ONG-urilor prin intermediul mecanismului de redirecționare a 2% din impozitul pe venit.

Ca parte a unui amplu program de comunicare, agenția a organizat:

  • Trei flash mob-uri pentru a sprijini mecanismul de 2% la Chișinău, Bălți și Cahul;

  • Un amplu program de traininguri în domeniul comunicării pentru ONG-uri, urmat de sprijinul expertului în implementarea campaniilor de comunicare;

  • Două cluburi de presă și un tur de presă cu povești de succes ale ONG-urilor;

  • 8 povești de succes pentru TV, pregătite în parteneriat cu televiziunea națională Moldova 1;

  • Târgul ONG-urilor din Chișinău, care a adunat mai mult de 40 dintre cele mai active ONG-uri.

 

Rezultat:

Peste 700 de voluntari ai ONG-urilor au participat la flash mob-uri. 35 de ONG-uri au participat la cursuri de instruire și apoi au desfășurat propriile activități de comunicare. Potrivit rezultatelor evenimentelor de presă au fost publicate mai mult de 70 publicații. Târgul ONG-urilor a adunat mai mult de 3.000 de persoane și a fost reflectat în mod activ în presă și pe rețelele de socializare.

bottom of page