top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
OM9.jpg
OM7.JPG
OM5.jpg
OM8.JPG
OM101.jpg
OM6.jpg
OM103.jpg
OM2.jpg

Mişcă-te împreună cu OM!

Rusnac-MoldAqua (ТМ OM)

# Managementul reputației # Concepte creative # Evenimente în masă # Tururi de presă

Apa potabilă OM, de la debutul pe piață în anul 2010, a implementat activ proiecte de anvergură în domeniul stilului de viață sănătos, cu suportul în PR al agenției PARC Communications. Brandul aparține Rusnac-MoldAqua, cel mai mare producător de apă îmbuteliată din Republica Moldova (OM, Gura Căinarului, Nordic, Letto, etc.). Fiecare dintre brandurile produse este lider în segmentul său.

 

Obiectiv:  

Poziționarea brandului ca lider al stilului de viață activ, încurajând dezvoltarea unui stil de viață sănătos în Republica Moldova. Formarea unor comunități durabile în jurul brandului.

 

Provocare:

La momentul lansării mărcii în Republica Moldova, practic lipsea cultura consumului de apă, iar încrederea consumatorilor în mărcile locale de apă pentru consumul zilnic era, de asemenea, redusă. În același timp, exista un interes crescut pentru un stil de viață sănătos în rândul tuturor categoriilor de vârstă, ceea ce a oferit mari oportunități pentru investițiile sociale ale mărcii în acest domeniu.

 

Soluție:

  • La prezentarea de lansare a noului brand “OM”, am oferit jurnaliștilor posibilitatea de a participa la un mini-concurs, împreună cu purtătorul de cuvânt al brandului, aceștia au pedalat pe biciclete și au primit premii valoroase. Această implicare a contribuit la inițierea unei comunicări proactive și de încredere.

  • În perioada anilor 2011-2013, agenția a organizat proiectul social „Mișcă-te împreună cu OM”. Timp de 8 săptămâni în fiecare zi lucrătoare, dimineaţa şi seara, au fost organizate şi desfășurate antrenamente de către antrenori fitness profesionişti în grădinile publice din cinci cartiere ale Chișinăului.  Împreună cu cetățenii de rând, la antrenamente au fost prezente și vedete din Republica Moldova care au susținut proiectul. Numărul zilnic al participanților la proiect în anul 2013 a depășit cifra de 1.500.

  • În anul 2015, a fost realizat proiectul social „Alergând în jurul Pământului”. La complexul de alergare OM Station Zone din Parcul Central din Chișinău, timp de două luni, toată lumea a putut parcurge partea sa din distanța de 40,075 km în jurul Pământului pe unul dintre cele 5 benzi de alergare OM Station Zone.

  • Începând cu anul 2016, TM OM, în cadrul proiectului OM Activ, începe să instaleze platforme workout de tip nou în parcurile din Chișinău, ca parte a unei inițiative naționale de amploare a OM apă potabilă, pentru îmbunătățirea sănătății locuitorilor din țară. Agenția a oferit sprijin logistic și de PR pentru proiect.

  • În același an, a fost implementat proiectul „Descoperă cea mai bună versiune a ta”. Timp de mai bine de două luni, 10 participanți la proiectul pilot de îmbunătățire a sănătății au urmat cu strictețe principiile unui stil de viață sănătos, povestind despre acest lucru pe rețelele sociale și pe pagina de internet a proiectului.

  • Ca parte a sprijinului amplu de relații publice, agenția a organizat, de asemenea, tururi pentru mass media și influenceri către unitățile de producere, a pregătit și distribuit comunicate de presă, a monitorizat riscurile de reputație și, dacă a fost necesar, a organizat comunicarea anticriză a mărcii și a companiei.

bottom of page