






PR corporativ în industria produselor lactate
Lapmol
#Managementul reputației #Concept creativ de PR #Evenimente în masă #Video clip
Lapmol, unul dintre producătorii lideri de produse lactate din Republica Moldova, fabrică produsele lactate cunoscute ca: Căsuța Mea și Big Lapik, oferind mai mult de 90 de tipuri de produse. Agenția de PR PARC Communications colaborează cu această companie din anul 2014.
Obiectiv:
Elaborarea și implementarea strategiilor promoționale pentru companie și mărcile sale, integrate cu obiectivele de marketing ale companiei cât și promovarea produselor lactate naturale din lapte de origine locală către consumatorul larg și părțile interesate.
Provocare:
În Republica Moldova încă persistă stereotipurile din perioada sovietică privind distrugerea fermelor de prelucrare a laptelui. Consumatorii consideră că, majoritatea produselor lactate sunt fabricate, în cel mai bun caz, din lapte praf importat, prin urmare având un grad scăzut de încredere în producția de lactate locală.
Soluție:
-
În anul 2014, a fost elaborată și lansată o campanie de PR, bazată pe ideea organizării „Festivalului Văcuțelor”, o noutate pentru Republica Moldova, în cadrul căreia echipe cunoscute și creative din țară au pictat 10 machete de văcuțe în mărime reală. De asemenea, a fost organizat un club de presă, care a arătat potențialul industriei produselor lactate din țară.
-
Au fost realizate foto și video reportaje de la fermele de lapte partenere ale companiei, ulterior promovate pe rețelele de socializare și publicate pe pagina de internet Căsuța Mea.
-
Clubul Căsuța Mea a fost lansat cu motto-ul „Laptele adevărat este mai benefic”. În cadrul promoțiilor, consumatorii care au cumpărat produsele lor favorite din gama de lactate Căsuța Mea au primit cadouri la alegere pe pagina de internet.
-
În anul 2017, a fost elaborată și implementată o campanie pentru cea de-a 20-a aniversare a companiei Lapmol, în cadrul căreia a fost organizat un nou „Festival al Văcuțelor”, la care au fost invitați artiști plastici locali renumiți, care au pictat 50 de miniaturi a văcuțelor, utilizate drept cadouri pentru partenerii corporativi ai companiei. De asemenea, a fost realizat un calendar jubiliar al companiei, folosind creațiile „Festivalului Văcuțelor” în stilul continuității tradițiilor naționale în artă.
-
În anul 2022, a fost elaborată și implementată campania Lapmol 25 de ani, prin promovare de articole scrise, care reflectă pozițiile de lider ale companiei și ale mărcilor sale. De asemenea, au fost realizate 2 videouri ale mărcilor Căsuța Mea și Big Lapik, care au fost plasate la TV și în social media.
