top of page
PARC_LOGO_WIGHT2.png
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube

Europa pentru Moldova

Delegația UE în Republica Moldova

#Europa pentru Moldova #Campanie awareness #Concept creativ de PR #Spot video

Agenția de Relații Publice ,,Parc Communications” participă din 2010 la proiectele anuale lansate de Delegatia Uniunii Europene ,,Comunicarea și vizibilitatea asistenței UE”, iar în anul 2015-2016 agenția a implementat campania de comunicare ,,Europa pentru Moldova”.

Obiectiv:

Elaborarea și organizarea unei campanii de comunicare, care să arate sprijinul masiv al UE acordat Republicii Moldova, în toate domeniile.

Provocare:

În acel moment, comunicarea despre asistența Uniunii Europene pentru Republica Moldova a fost realizată din numele funcționarilor publici, care au operat cu cifre și direcții comune de dezvoltare. Publicul a avut nevoie de o prezentare accesibilă și confidențială a rezultatelor.

Soluție:

Să creăm și să dezvoltăm o istorie despre ajutorul european, reflectând rezultatele concrete și istoriile de succes. Denumirea “Europa pentru Moldova” a fost dezoltată în trei sloganuri de campanie: “Pentru o viață mai bună! Pentru o economie mai bună! Pentru un stat mai bun!”:

  • Dezvoltarea conceptului vizual a fost reflectat din dorința de a îmbunătăți condițiile de trai, economia și managementul în Republica Moldova și a le apropia de standardele UE;

  • Ideea campaniei a fost exprimată în mod viu într-un videoclip animat postat la televiziunea națională și regională. Videoclipul campanie a fost considerat cel mai bun în anul 2015 dintre țările Parteneriatului Estic;

  • Crearea unui portal de informare, care a fost completat cu un conținut special elaborat și pregătit în pateneriat cu mass-media – programe săptămânle de televiziune, articole și fotografii cu povești de success, infografice;

  • În cadrul campaniei au fost organizate evenimente de presă, forumuri economice și discuții publice;

  • Majoritatea comunicărilor privind ajutorul european pentru perioada 2015-2016, inclusiv “orășelele europene”, au fost promovate prin mesajele generale ale campaniei “Europa pentru Moldova”.

Rezultat:

În urma comunicării integrate realizată prin evenimentele online și offline, precum și implicarea mass-mediei naționale și regionale, campania a reușit să obțină diferite categorii de public, atât cetățenii din Republica Moldova, cât și cetățenii plecați peste hotare.

EU-MD2.png
2.JPG
EU-MD5.jpg
5.JPG
EU-MD3.jpg
leov1.jpg
EU-MD1.jpg
3.JPG
bottom of page