LANGUAGUES

Campania de comunicare și activități de sensibilizare cu privire la învățământul profesional tehnic DUAL

Agenția PARC Communications a organizat în perioada Februarie-August 2023 campania de comunicare și activități de sensibilizare cu privire la învățământul profesional tehnic DUAL. Campania a fost realizată prin intermediul proiectului „Întreprinderi și Comune Puternice pentru Moldova”, finanțat de Ministerul German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ), Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și implementată de GIZ Moldova cu suportul Ministerul Educației […]

Promovarea sistemului informațional BeeProtect.md

PARC Communication a organizat o campanie de sensibilizare a producătorilor agricoli și apicultorilor privind utilizarea aplicației web BeeProtect ca o nouă platformă de comunicare, campanie desfășurată de Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor (ANSA) în parteneriat cu Asociația Națională a Apicultorilor din Republica Moldova (ANARM), cu suportul Proiectului USAID “Competitivitate și Reziliență Rurală în Moldova”. Obiectiv:  […]

Investitorii străini pentru dezvoltarea durabilă a Republicii Moldova

În luna octombrie 2022, în cadrul campaniei de comunicare și a conferinței internaționale “Investitorii străini pentru dezvoltarea durabilă a Republicii Moldova” organizată la data de 8 noiembrie, companiile membre FIA au prezentat experiența lor în domeniul dezvoltării durabile și au menționat despre necesitatea consolidării eforturilor pentru dezvoltarea durabilă a Republicii Moldova. Agenția de PR PARC […]

  • February 7 2023

Campanie de comunicare “Electronica – profesia viitorului!”

În primăvara anului 2022, agenția de PR PARC Communications a organizat  campania de informare “Electronica – viitorul tău, pentru Asociația Companiilor din Industria Electronică din Moldova (ACEM). Campanie organizată cu sprijinul Proiectului „Consilierea Guvernului Republicii Moldova în politici economice”, implementat de către GIZ Moldova cu suportul financiar al Ministerului Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare […]

  • December 5 2022

Campanie de comunicare „UE pentru Moldova Rurală”

Delegația Uniunii Europene în Republica Moldova a inițiat o campanie de comunicare “UE pentru Moldova Rurală”, menită să evidențieze rezultatele și evoluțiile înregistrate în zonele rurale și oportunitățile oferite de UE pentru dezvoltarea localităților rurale din Republica Moldova. Obiectiv:    Campania de comunicare trebuia să răspundă nevoilor de informare ale cetățenilor țării, în special în […]

Promovarea transformării digitale a serviciilor Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova

PARC Communications a sprijinit Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în elaborarea și implementarea unei campanii de informare a publicului cu privire la platforma online client.chamber.md. Proiectul a fost implementat cu sprijinul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul proiectului “Oportunități optime prin tehnologie și inovare în Moldova”, implementat […]

Campania de comunicare “Găsește povestea ta”

Ministerul Turismului din Republica Bulgaria a implementat o campanie de comunicare integrată pentru a promova Bulgaria ca destinație turistică atractivă. către piețele țintă din țările vecine, inclusiv Republica Moldova. Soluție: În cadrul proiectului au fost organizate două valuri de publicitate exterioară în locații cheie din Chișinău, o campanie de bannere pe internet, o campanie de […]

Campania de comunicare #OameniPentruAlbine

PARC Communication a organizat o campanie de sensibilizare a agricultorilor și apicultorilor despre necesitatea protejării albinelor, cu genericul #OameniPentruAlbine, care a fost implementată de Uniunea Republicană Asociațiilor Producătorilor Agricoli UniAgroProtect în parteneriat cu Asociația Națională a Apicultorilor din Republica Moldova (ANARM), cu suportul Proiectului USAID Agricultura Performantă în Moldova. Obiectiv:  Campania trebuia să atenționează că […]

Suport în comunicare pentru istrumentul de digitalizare a IMM-urilor

Pentru a reduce impactul crizei COVID-19 asupra întreprinderilor mici și mijlocii, specialiștii în comunicare din cadrul PARC au oferit suport în consolidarea capacităților de comunicare ale Organizației pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) în cadrul unui contract cu GIZ Moldova. Obiectiv: Informarea IMM-urilor despre importanța digitalizării afacerilor, în special în timpul crizei COVID-19, […]

Ziua Ușilor Deschise în format nou

Școlile profesionale spre deosebire de alte instituții de învățământ participă la informarea, ghidarea și orientarea profesională a tinerilor specialiști, atît de necesari în economie. Însă, în prezent tot mai puțini elevi aleg școlile profesionale pentru a-și continua studiile după absolvirea gimnaziului. Obiectiv: Organizarea unei campanii de comunicare online pentru două școli profesionale, cu scopul de […]

Crearea infograficelor pentru www.trade.gov.md

Programul Reforme Structurale în Moldova este un proiect de patru ani care are ca scop îmbunătățirea mediului de afaceri și a comerțului în Moldova, ajutând instituțiile guvernului Republicii Moldova și sectorul privat. Obiectiv: Crearea unui set de materiale de comunicare pentru Portalul de Informații Comerciale al Republicii Moldova. Provocare: Dezvoltarea și crearea a 10 materiale […]

Campanie de comunicare SUA-RM „Succes împreună”

Ambasada SUA în Republica Moldova a decis să desfășoare o campanie de comunicare, cu scopul de a reuni și a arăta larga gamă de asistență a SUA oferită poporului moldovenesc, în cele mai importante domenii din trecut, prezent și viitor. Obiectiv: Comunicarea trebui să fie cât mai directă și să identifice în mod clar afilierile […]

Zilele Americii în Republica Moldova

Ambasada SUA în Republica Moldova a decis să organizeze o serie de evenimente în masă, în șase orașe ale Republicii Moldova pentru a vorbi despre proiectele de asistență a SUA și a invita moldovenii să se familiarizeze cu cultura americană, muzica, cinematografia, sportul și mâncarea tradițională. Obiectiv: Organizarea unei serii de evenimente în masă, cu […]

PR corporativ la scară industrială

Compania moldo-germană Südzucker Moldova, liderul pieței zahărului din Moldova, colaborează cu Agenția de PR PARC Communications din 2004. Obiectiv: Dezvoltarea, promovarea și actualizarea imaginii corporative a companiei. Promovarea formării unor relații constructive cu toți actorii implicați. Provocare: Piața zahărului din Republica Moldova, ca și în cele mai multe țări, funcționează într-un mod protejat, ceea ce […]

Forumurile Naționale ale Femeilor din Moldova

Platforma Națională a Femeilor din Moldova organizează anual forumuri în care rezumă rezultatele întregului an de activitate. Agenția a organizat forumurile în anii 2017 și 2018. Obiectiv: Organizarea unui eveniment reprezentativ și interactiv, care să inspire femeile din Republica Moldova să facă afaceri. Provocare: Comunicarea înainte, în timpul și după eveniment care să creeze o […]

Domnița – clipe dulci de neuitat

Brandul Domnița bucură consumatorul de 12 ani pe piața locală și constituie unul din cele mai recunoscute și apreciate branduri de nișă. Obiectiv: Reînnoirea imaginii brandului în baza valorilor familiei moldovenești – dragoste, căldură, înțelegere reciprocă și grija pentru cei apropiați. Provocare: Dezvoltarea unei campanii de comunicare care să trezească emoții puternice în rândul publicului […]

FIA 15 ani de investiții în viitor

Asociația Investitorilor Străini este formată din 18 membri din 11 țări, cei mai mari investitori străini din Republica Moldova, lideri în sectoarele naționale ale economiei. Agenția de PR PARC Communications colaborează cu FIA începând cu anul 2005, evenimentul a fost organizat pe 20 septembrie 2018. Obiectiv: De a arăta în cadrul celei de-a 15-a aniversări […]

Premii Europene pentru Societatea Civilă

Uniunea Europeană sprijină activ dezvoltarea societății civile în Republica Moldova. Multe ONG-uri implementează proiecte finanțate de UE și au povești de succes care inspiră. Obiectiv: Elaborarea și organizarea primei Gale a Uniunii Europene de Premiere a Societății Civile din Republica Moldova, menite să evidențieze asistența acordată de Uniunea Europeană dezvoltării societății civile și să premieze […]

Susține ONG-ul care te reprezintă

Proiectul de cinci ani “Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova (MPSCS)” a colaborat cu peste 250 de ONG-uri din întreaga țară. Proiectul a sprijinit aceste organizații prin granturi, ghidare și instruire. Proiectul a fost implementat de FHI 360 și a fost finanțat de USAID. Obiectiv: Elaborarea și implementarea unui program de comunicare care […]

Zilele câmpului de sfeclă de zahăr

În fiecare an, Südzucker Moldova în colaborare cu furnizorii parteneri de echipamente și tehnologii pentru sectorul agricol organizează “Ziua Câmpului Sfeclei de Zahăr”. Obiectiv: Ziua Câmpului Südzucker Moldova a fost primul eveniment de acest gen, experiența pe care compania a preluat-o de la concernul european mamă. A fost necesară adaptarea conceptului european la condițiile Republicii […]

Evenimente de anvergură dedicate Zilei Europei

Din 2010, PARC Communications a fost implicat în organizarea de evenimente pentru Delegația UE în Republica Moldova cu ocazia celebrării Zilei Europei. Agenția a lucrat la acest proiect timp de aproximativ 7 ani în cadrul proiectelor anuale “Vizibilitatea UE și a asistenței UE în Republica Moldova”. Obiectiv: Elaborarea unei strategii anuale și a unui concept […]

NOVATECA – instruire și branding pentru 12 biblioteci publice

Novateca este un program cu o durată de cinci ani care are scopul de a facilita transformarea bibliotecilor din Republica Moldova în instituții comunitare vibrante. Cu îndrumarea bibliotecarilor instruiți și cu susținerea partenerilor comunitari, cetățenii se bucură de acces gratuit la tehnologii moderne și de servicii inovatoare de bibliotecă proprii nevoilor moderne de informare. Obiectiv: […]

PR corporativ în sectorul bancar

BC Comerțbank este prima bancă comercială din Republica Moldova – creată în etapa de naștere a comerțului și a afacerilor private în Moldova în 1990. Agenția prestează servicii de PR corporativ băncii din 2008. Obiectiv: Actualizarea și promovarea imaginii corporative a băncii, interacționând cu departamentul de marketing, precum și dezvoltarea soluțiilor creative pentru promovarea produselor […]

Finanțele Publice pe înțelesul tău

În perioada 2014-2018, Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova a implementat cu suportul financiar al Uniunii Europene programul “Finanțele publice și responsabilitatea bugetar-fiscală”. În cadrul proiectului, Agenția de PR PARC Communications a organizat un eveniment și o campanie în primăvara anului 2018. Obiectiv: Elaborarea unei campanii de comunicare “Finanțele Publice pe înțelesul tău” și organizarea unui […]

Istorii de succes despre realizările societății civile

Agenția de PR PARC Communications a produs o serie de spoturi video despre realizările societății civile în baza contractului încheiat cu Family Health International (FHI 360), proiectul Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova (MPSCS). Agenția a dezvoltat conceptul și scenariul și a produs cinci spoturi video care descriu cum au reușit organizațiile societății […]

Cartea Albă FIA 2017

Cartea Albă este promovată de Asociația Investitorilor Străini (FIA) ca o adevărată platformă pentru dialog dintre mediul de afaceri și autoritățile din Republica Moldova. În septembrie 2017, a fost prezentată cea de-a cincea ediție a Cărții Albe. Agenția PARC Communications organizează prezentări ale Cărții Albe și colaborează cu FIA din 2005. Obiectiv: În contextul campaniei […]

Festivalul “Regina Dulce”

Pe 10 septembrie 2017 Agenția de PR PARC Communications a organizat la Drochia, primul festival al dulciurilor și a sfeclei de zahăr “Regina Dulce”. Festivalul a fost organizat cu ocazia aniversării a 60 de ani a fabricii de zahăr din Drochia a companiei Südzucker Moldova, cu care agenția colaborează de aproximativ 15 ani. Obiectiv: Organizarea, […]

Festivalurile „Moldova-discover the routes of life”

Evenimentele organizate în satele moldovenești reprezintă o ocazie excelentă de a promova turismul și de a ne cunoaște mai bine tradițiile. În 2017, agenția PARC Communications a efectuat o campanie de comunicare pentru o serie de festivaluri incluse în calendarul anual al evenimentelor brandului de țară “Pomul Vieții”. Obiectiv: Dezvoltarea brandingului și asigurarea suportului pe […]

Festivalul Văcuțelor „Căsuța Mea”

Produsele lactate cu marca comercială “Căsuța Mea” sunt fabricate de compania LAPMOL –  lider în industria produselor lactate naturale din lapte moldovenesc din Republica Moldova. Agenția PARC Communications colaborează cu compania începând cu 2014 și a organizat mai multe campanii de comunicare, inclusiv două ediții a Festivalului Văcuțelor. Obiectiv: Elaborarea conceptului și organizarea unui eveniment […]

Fundația Europeană de Instruire (ETF)

Fundația Europeană de Formare este o agenție a Uniunii Europene care ajută țările aflate în tranziție și în curs de dezvoltare să își valorifice potențialul capitalului uman în contextul politicii externe a UE prin intermediul reformei sistemelor de educație, instruirii și pieții muncii. ETF activează din 1994 și își are sediul în Torino, Italia. Din […]

  • March 21 2017

Forumul european al angajatorilor în Moldova

În data de 6 octombrie 2016, agenția PARC Communications a organizat cea de-a doua ediție a “Forumului european al angajatorilor în Moldova”. Forumul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie Franța-Moldova, în parteneriat cu Delegația Uniunii Europene în Republica Moldova, Ministerul Educației, Agenția Universitară a Francofoniei, Asociația de Colaborare Economică Moldo-Germană, precum […]

Europa pentru Moldova

Agenția de Relații Publice ,,Parc Communications” participă din 2010 la proiectele anuale lansate de Delegatia Uniunii Europene ,,Comunicarea și vizibilitatea asistenței UE”, iar în anul 2015-2016 agenția a implementat campania de comunicare ,,Europa pentru Moldova”. Obiectiv: Elaborarea și organizarea unei campanii de comunicare, care să arate sprijinul masiv al UE acordat Republicii Moldova, în toate […]

Campania “Cartonașul roșu pentru corupție”

În iunie – iulie 2016, Agenția PARC Communications a organizat transmisiuni în direct a 4 meciuri  în cadrul campionatului EURO 2016, parte a campaniei de informare a Delegației Uniunii Europene în Moldova, “Cartonașul roșu pentru corupție”. Obiectiv: Atragerea atenției publicului larg asupra aspectelor ce țin de corupție, stat de drept și un sistem judiciar independent, […]

Forumuri Regionale Parlamentare

În perioada octombrie 2015 – iunie 2016, Agenția PARC Communications a organizat în cadrul Programului Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Programului ONU “Femeile în Politică”, 15 forumuri regionale parlamentare “Dialog cu cetățenii” în orașele din Republica Moldova. În cadrul forumurilor parlamentare regionale, deputații din Parlamentul Republicii Moldova s-au întâlnit cu cetățenii, inclusiv cu reprezentanții […]

Velohora 2016

Festivalul Velohora este cel mai mare eveniment pe biciclete organizat anual în Republica Moldova. Organizatorul evenimentului este apa minerală naturală Gura Căinarului. În 2016, la cursă au participat 14 mii de oameni. La primul festival în 2009 – aproximativ 1,5 mii. În premieră, anul acesta festivalul Velohora a durat 2 zile, 350 de artiști au […]

  • June 4 2016

Update Moldova

O campanie inedită de comunicare, în cadrul căreia au fost promovate schimbările necesare pentru dezvoltarea economică a Moldovei a fost organizată de către Agenția de PR PARC Communications împreună cu Casa Imago din Decembrie 2015 până în mai 2016. Campania de comunicare a scos în evidență șase reforme, identificate de sectorul privat ca fiind prioritare pentru îmbunătățirea […]

  • May 20 2016

Europa pentru tine

Din luna octombrie a anului 2014 până în septembrie 2015, Agenția de PR PARC Communications a organizat campania informațională EUROPA PENTRU TINE orientată spre susținerea reformelor implementate în Moldova cu suportul Uniunii Europene. Campania informațională apolitică s-a desfășurat în cadrul Proiectului ”Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova” (MPSCS), realizat de proiectul FHI360 cu suportul […]

  • April 20 2015

Campionatul Moldovei la Lupte Manageriale

Din anul 2006 pînă în 2013, la Chişinău a fost desfășurat Campionatul Moldovei la Lupte Manageriale pentru adulţi şi tineret. Agenția de PR PARC Communications participă în calitate de organizator alături de Şcoala de Comunicare în Business (Olga Nisemboim – licenţiată a şcolii V. Tarasov) şi Federaţia de Artă Managerială din Moldova. Campionatele au atras atenţia […]

  • July 18 2013

Mişcă-te împreună cu OM

Pe parcursul anilor 2011-2013, Agenţia de PR PARC Communications a organizat pentru apa potabilă “OM” proiectul social „Mişcă-te împreună cu OM”. În cadrul proiectului, timp de 8 săptămâni în zilele lucrătoare – dimineaţa şi seara, au fost organizate şi conduse antrenamente de către antrenori fitness profesionişti. Partenerii media au ținut la curent populația cu tot ce […]

  • June 15 2013

Elit Tehnica – 10-a aniversare

Agenţia de PR PARC Communications a organizat un şir de evenimente dedicate celebrării celei de-a 10-a aniversări a companiei Elit Tehinca – un lider pe piaţa Moldovei în domeniul livrării de tehnică agricolă şi tehnologii pentru agricultură. În componenţa grupului companiei Elitt mai intră Agroelit şi Elitagrotehnologie. Compania construieşte cel mai mare service centru modern […]

  • July 31 2012

Cel mai mare panou din sushi

Brandul DALBA a stabilit un record – Cel mai mare panou din sushi din Moldova! Panoul a fost realizat de către bucătarii renumitei rețele de restaurante „Planeta Sushi”. Lungimea panoului a fost de 3 metri, iar lăţimea de 2,3 metri. Pentru pregătirea celor 10 500 de rulouri, utilizate la realizarea panoului,  s-a folosit orez pentru […]

  • May 16 2012

Campanie de informare «Nu corupţiei în Universităţi»

Scopul proiectului a fost motivarea studenţilor şi profesorilor din universităţi să lupte împotriva corupţiei. Campania a provocat reacţii active atât din partea studenţilor şi profesorilor, cât şi din partea maselor. Percepţia socială a mesajului a fost că studenţii împreună cu Ministerul Educaţiei luptă împotriva corupţiei din sistemul superior de învăţământ. Agenţia a elaborat şi a […]

  • October 18 2006