




PR corporativ în sectorul bancar
Comerțbank
#PRanticriză, #PRintern, #StrategiedePRintegrată
BC Comerțbank este prima bancă comercială din Republica Moldova – creată în etapa de naștere a comerțului și a afacerilor private în Moldova în 1990. Agenția prestează servicii de PR corporativ băncii din 2008.
Obiectiv:
Actualizarea și promovarea imaginii corporative a băncii, interacționând cu departamentul de marketing, precum și dezvoltarea soluțiilor creative pentru promovarea produselor bancare.
Provocare:
PR-ul în sectorul bancar necesită întotdeauna o abordare specială și se bazează pe formarea reputației corporative și o dezvoltare foarte echilibrată a fiecărui mesaj sau reacție la evenimente.
Soluție:
Agenția monitorizează și analizează continuu riscurile reputaționale, actualizează anual strategia de PR și, de asemenea, interacționează îndeaproape cu departamentul de marketing, atât în etapa de dezvoltare a produselor noi, cât și oferind soluții creative pentru promovarea acestora.
-
Interacțiunea băncii cu mass-media și jurnaliștii de specialitate;
-
Dezvoltarea de concepte creative pentru produsele bancare și elaborarea de materiale;
-
Dezvoltarea de conținut digital și campanii de promovare în media online și pe rețelele de socializare;
-
Comunicarea băncii pe Facebook;
-
Evenimente corporative pentru angajații companiei.
Rezultat:
Colaborarea de lungă durată a agenției cu Comerțbank, pe segmentul de gestionare a reputației, permite băncii să construiască și să dezvolte relații stabile cu clienții săi. Experiența promovării produselor bancare acoperă întreaga gamă de servicii bancare – de la împrumuturi și depozite, până la programe de creditare ipotecară și participarea băncii la proiecte internaționale de finanțare a afacerilor în Republica Moldova.