Integrarea PR în marketing
Brand-urile sunt sub lupă în fiecare zi, iar sub incidența noilor canale de comunicare vizibilitatea lor a devenit și mai mare. Azi nu mai există brand-uri fără cont pe Facebook sau Instagram, iar cifrele din statistici nu sunt unicul mod de evaluare a impactului acestora asupra propriului public. Aici apare rolul PR-ului care creează o atmosferă simplă și prietenoasă pentru comunicare, care va face mesajele de marketing mai accesibile și mai atractive pentru consumatori.
În strânsă conlucrare cu marketerii, vom crea cele mai eficiente instrumente și platforme pentru comunicare:
-
Gestionarea reputației brand-ului – conceptul de conținut al brand-ului | harta mesajelor | gestionarea reputației online și offline | interacțiunea în timp real | reacția promptă la negativ | medierea conflictelor
-
Crearea comunităților de brand – gestionarea comunităților în social media | conținut creativ | dezvoltarea evenimentelor | offline cu consumatorii
-
Interacțiunea brand-ului cu influencerii – audit-ul micro și macro influencerilor| harta influencerilor | construirea de relații pe termen lung | programe de parteneriat
-
Dezvoltarea conținutului digital – pentru rețelele sociale | site-uri și pagini de destinație | și alte resurse online | producție și publicitate | blogging