O campanie inedită de comunicare, în cadrul căreia au fost promovate schimbările necesare pentru dezvoltarea economică a Moldovei a fost organizată de către Agenția de PR PARC Communications împreună cu Casa Imago din Decembrie 2015 până în mai 2016. Campania de comunicare a scos în evidență șase reforme, identificate de sectorul privat ca fiind prioritare pentru îmbunătățirea climatului de afaceri al Moldovei. Pagină web, www.updatemoldova.md, oferă informații detaliate despre fiecare dintre reforme și despre etapele de implementare ale acestora. 10 Parteneri media au pregăti reportaje despre subiectele reflectate în cadrul campaniei, precum talk-show-uri și articole analitice. Campania de comunicare Update Moldova, totodată a oferit posibilitatea agenților economici, reprezentanților instituțiilor de stat și societății civile să contribuie la procesul de reformare, participând activ la dezbateri publice și prezentări, precum și în diverse forumuri din rețelele de socializare.
După Campania de comunicare și implicarea acesteia în business, 4 reforme au fost aprobate de către Guvernul și Parlamnetul Republicii Moldova, o reformă fiind deja implimentată, dar totodată lansat Ghidul de Protecție a Antreprenorului.