LANGUAGUES

PR-suport și managementul reputației


Într-o lume aflată sub presiunea fake news oamenii cred tot mai puțin în știrile lansate de media generalistă și amplificate pe rețelele sociale, dar continuă să ofere credit de încredere surselor primare de informație, adică celor care generează în mod direct mesajele sau evenimentele. Prin urmare, acestea sunt companiile / brandurile care au ocazia să se facă auzite direct de către public, indiferent de targetare. Acestea pot povesti despre activitatea lor, despre umanul din ele, despre eșecurile trăite, despre succesele înregistrate și toate astea în timp real, în fiecare zi, în fiecare clipă.


Consultanții noștri de PR vor deveni parte a echipei dvs. și vor oferi soluții PR în timp real, având suportul de expertiză al întregii agenții:


  • Strategie de PR integrată - grupuri de influență| integrarea cu strategia de marketing |sinergia canalelor de comunicare | relații cu media | site-ul și paginile din rețelele sociale etc.
  • Concepte creative de PR - design și vizualizare | crearea de evenimente | crearea de povești | producție video, infografice, poligrafie, etc
  • PR intern – cultură corporativă | imaginea liderului | spiritul intern de comunitate | sistem de informare intern | rețele sociale pentru personal | training și ateliere de comunicare corporativă
  • Managementul brandului companiei din rolul de angajator atractiv – EVP (Employer|employee value proposition)| analiza și evaluarea situației | managementul reputației angajatorului | elaborarea mesajelor pentru grupurile țintă | dezvoltarea spiritului instituțional
  • PR anticriză – monitorizarea riscurilor | managementul răspunsurilor prompte | localizarea crizelor | strategii de reputație

Organizare evenimente de PR


Într-o lume care abundă de evenimente, oamenii au devenit mai selectivi, alegându-le pe cele mai valoroase pentru ei, care aduc satisfacție și generează noi stări. Evenimentele sunt nu doar platforme de networking, dar și medii de auto-motivare, autocunoaștere, auto-identificare.


Noi putem crea evenimente speciale, în care mesajele dvs să țintească așteptările celui mai selectiv public.


  • Evenimente de masă – festivaluri | târguri | evenimente de anvergură
  • Evenimente media – conferințe de presă | vizite de presă | briefinguri | cluburi de presă
  • Evenimente B2B – evenimente de networking | conferințe | forumuri | expoziții | dineuri de afaceri | prezentări de business| traininguri și ateliere
  • Evenimente corporate – petreceri corporative | prezentări oficiale | evenimente externe | lansări și inaugurări
                     

Campanii de PR cu impact


Campaniile de PR continuă să rămână un must do, mai ales pentru faptele sau intențiile bune, sau din dorința de a schimba comportamente. Campaniile unesc oamenii, creează viralitate, oferă spațiu pentru manifestare, schimbă atitudini și societăți.


Agenția noastră dezvoltă și implementează  campanii de PR pornind de la o bună documentare și aplicând idei creative:


  • Campanii awareness campanii de conștientizare și informare – strategie | mesaje | concept creativ | producție | mediatizare | digital | interacțiune cu autoritățile locale | evenimente în teritoriu
  • Campanii sociale campanii call to action – promovarea mesajelor | parteneriate cu ONG-urile | parteneriate media | implicarea influencerilor | mobilizarea rețelelor sociale | offline
  • Campanii advocacy campanii de schimbarea a percepțiilor și de rezolvare a problemelor sociale – analiza media | harta mesajelor| lucrul cu jurnaliștii și influencerii | evenimente cu părțile interesate


PR-suport al activităților de marketing


Brand-urile sunt sub lupă în fiecare zi, iar sub incidența noilor canale de comunicare vizibilitatea lor a devenit și mai mare. Azi nu mai există brand-uri fără cont pe Facebook sau Instagram, iar cifrele din statistici nu sunt unicul mod de evaluare a impactului acestora asupra propriului public. Aici apare rolul PR-ului care creează o atmosferă simplă și prietenoasă pentru comunicare, care va face mesajele de marketing mai accesibile și mai atractive pentru consumatori.


În strânsă conlucrare cu marketerii, vom crea cele mai eficiente instrumente și platforme pentru comunicare:


  • Gestionarea reputației brand-ului – conceptul de conținut al brand-ului | harta mesajelor | gestionarea reputației online și offline | interacțiunea în timp real | reacția promptă la negativ | medierea conflictelor
  • Crearea comunităților de brand – gestionarea comunităților în social media | conținut creativ | dezvoltarea evenimentelor | offline cu consumatorii
  • Interacțiunea brand-ului cu influencerii – audit-ul micro și macro influencerilor| harta influencerilor | construirea de relații pe termen lung | programe de parteneriat
  • Dezvoltarea conținutului digital – pentru rețelele sociale | site-uri și pagini de destinație | și alte resurse online | producție și publicitate | blogging