Compania moldo-germană Südzucker Moldova, liderul pieței zahărului din Moldova, colaborează cu Agenția de PR PARC Communications din 2004.
Obiectiv:
Dezvoltarea, promovarea și actualizarea imaginii corporative a companiei. Promovarea formării unor relații constructive cu toți actorii implicați.
Provocare:
Piața zahărului din Republica Moldova, ca și în cele mai multe țări, funcționează într-un mod protejat, ceea ce determină în mod regulat alți actori să încerce să influențeze condițiile cadru prin mijloace media negative.
Soluție:
Agenția actualizează anual harta publicului țintă, realizează o monitorizare și o analiză continuă a riscurilor reputației și, pe baza acesteia, dezvoltă și implementează strategii de publicitate pe termen lung și pe termen scurt prin integrarea tuturor canalelor disponibile și a instrumentelor de comunicare.
- Agenția servește drept birou de presă al companiei, a format un câmp informațional pe tema sfeclei de zahăr și a creat un cerc stabil de jurnaliști care difuzează în mod obiectiv subiectele din industrie;
- Agenția organizează în mod regulat tururi de presă și excursii pentru consumatori, prezentări și ziua ușilor deschise la fabricile companiei;
- Agenția a creat un sistem prin intermediul căruia gestionează relațiile interne în companie și elaborează un buletin informativ corporativ;
- Agenția organizează evenimente corporative pentru angajații și partenerii companiei;
- Agenția oferă PR suport pentru mărcile comerciale ale companiei: Domnița, Cinci Inimioare, Dalba.
Rezultat:
Poziționarea consistentă a Südzucker Moldova, ca o companie europeană, care formează o întreagă industrie în Moldova. Monitorizarea constantă și reacția la situații de criză, a creat o reputație durabilă pentru companie și a obținut condiții cadru echitabile pentru industria sfeclei de zahăr din țară.