Agenția de PR PARC Communications a produs o serie de spoturi video despre realizările societății civile în baza contractului încheiat cu Family Health International (FHI 360), proiectul Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova (MPSCS). Agenția a dezvoltat conceptul și scenariul și a produs cinci spoturi video care descriu cum au reușit organizațiile societății civile, cu sprijinul proiectului MPSCS să influențeze în mod eficient schimbările în societate, fiind un exemplu demn de urmat pentru întregul sector al societății civile. Mai mult, a fost produs un spot video general, de zece minute, pentru a fi distribuit tuturor partenerilor proiectului, care conține toate cele cinci povești și interviuri suplimentare. Datorită spoturilor video produse, proiectul MPSCS a atras atenția publicului asupra activității organizațiilor societății civile în localitățile prezentate și a evidențiat oportunitățile cetățenilor de a se alătura inițiativelor acesteia.
Spoturile video au fost difuzate în perioada septembrie – decembrie 2017 la posturile TV naționale: TV8, Moldova 1, Canal Regional și la 10 canale locale de televiziune.