Fundația Europeană de Formare este o agenție a Uniunii Europene care ajută țările aflate în tranziție și în curs de dezvoltare să își valorifice potențialul capitalului uman în contextul politicii externe a UE prin intermediul reformei sistemelor de educație, instruirii și pieții muncii. ETF activează din 1994 și își are sediul în Torino, Italia.
Din 2012, agenția de relații publice “PARC Communications” organizează evenimente pentru ETF, asigurând toate aspectele logistice pentru o bună desfășurare în condiții optime de lucru.
Fundația Europeană de Instruire (ETF)
- Client: ETF




Related Posts

Forumul european al angajatorilor în Moldova
În data de 6 octombrie 2016, agenția PARC Communications a organizat cea de-a doua ediție a “Forumului european al angajatorilor în Moldova”. Forumul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie Franța-Moldova, în parteneriat cu Delegația Uniunii Europene în Republica Moldova, Ministerul Educației, Agenția Universitară a Francofoniei, Asociația de Colaborare Economică Moldo-Germană, precum […]

Mişcă-te împreună cu OM
Pe parcursul anilor 2011-2013, Agenţia de PR PARC Communications a organizat pentru apa potabilă “OM” proiectul social „Mişcă-te împreună cu OM”. În cadrul proiectului, timp de 8 săptămâni în zilele lucrătoare – dimineaţa şi seara, au fost organizate şi conduse antrenamente de către antrenori fitness profesionişti. Partenerii media au ținut la curent populația cu tot ce […]

Campanie de comunicare “Electronica – profesia viitorului!”
În primăvara anului 2022, agenția de PR PARC Communications a organizat campania de informare “Electronica – viitorul tău, pentru Asociația Companiilor din Industria Electronică din Moldova (ACEM). Campanie organizată cu sprijinul Proiectului „Consilierea Guvernului Republicii Moldova în politici economice”, implementat de către GIZ Moldova cu suportul financiar al Ministerului Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare […]

Istorii de succes despre realizările societății civile
Agenția de PR PARC Communications a produs o serie de spoturi video despre realizările societății civile în baza contractului încheiat cu Family Health International (FHI 360), proiectul Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova (MPSCS). Agenția a dezvoltat conceptul și scenariul și a produs cinci spoturi video care descriu cum au reușit organizațiile societății […]