Din luna octombrie a anului 2014 până în septembrie 2015, Agenția de PR PARC Communications a organizat campania informațională EUROPA PENTRU TINE orientată spre susținerea reformelor implementate în Moldova cu suportul Uniunii Europene. Campania informațională apolitică s-a desfășurat în cadrul Proiectului ”Parteneriate pentru o Societate Civilă Durabilă în Moldova” (MPSCS), realizat de proiectul FHI360 cu suportul financiar al Agenției SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID). Mai mult decât atât, campania a presupus producerea și plasarea spoturilor video și audio, publicitatea outdoor și pe internet.
O echipă mobilă a agenției a desfășurat activități promoționale în 60 de localități ale RM. În cadrul campaniei, au fost organizare flashmob-uri, precum și două târguri la Bălți și Chișinău, la care au participat 75 de organizații neguvernamentale. Vizitatorii târgului au devenit voluntari și cu ajutorul meșterilor populari au țesut un covor moldovenesc multicolor, sprijinind astfel ideile și valorile promovate de către societatea civilă.