Cartea Albă este promovată de Asociația Investitorilor Străini (FIA) ca o adevărată platformă pentru dialog dintre mediul de afaceri și autoritățile din Republica Moldova. În septembrie 2017, a fost prezentată cea de-a cincea ediție a Cărții Albe. Agenția PARC Communications organizează prezentări ale Cărții Albe și colaborează cu FIA din 2005.
Obiectiv:
În contextul campaniei de prezentare și comunicare, scopul principal a fost de a reflecta prioritățile activității FIA. Membrii acesteia consideră că prin intermediul schimbului de experiență și a eforturilor comune depuse de investitorii străini și de autorități, poate fi creată o viziune clară asupra problemelor și a deciziilor ce influențează climatul investițional din Republica Moldova.
Provocare:
Cartea Albă acoperă un număr mare de propuneri concrete din partea comunității de afaceri, pe când mass-media și comunitatea de experți se concentrează pe cele mai rezonante, fără a acoperi întreaga gamă de lucrări efectuate.
Soluție:
Agenția a dezvoltat un concept creativ și un nou format interactiv pentru prezentarea Cărții Albe.
- Agenția a realizat toate materialele grafice și a pregătit cartea pentru tipar;
- Participanții au fost îndemnați să facă poze la photo wall cu mesaje representative din Cartea Albă;
- Agenția a dezvoltat o prezentare vizuală a companiilor membre FIA sub mesajul general “Investiții în viitorul Republicii Moldova”
Rezultat:
Cartea Albă a primit feedback pozitiv din partea întreprinderilor și a autorităților, invitații au participat activ la discuție și, de asemenea, au răspuns pozitiv activității propuse la photo wall. Prezentarea și propunerile FIA au reprezentat un subiect pe larg abordat de presa economică.