Ministerul Turismului din Republica Bulgaria a implementat o campanie de comunicare integrată pentru a promova Bulgaria ca destinație turistică atractivă. către piețele țintă din țările vecine, inclusiv Republica Moldova.
Soluție:
În cadrul proiectului au fost organizate două valuri de publicitate exterioară în locații cheie din Chișinău, o campanie de bannere pe internet, o campanie de social media și două tururi de presă în vara anului 2021. În timpul sezonului estival, jurnaliștii și bloggerii din Republica Moldova au avut ocazia să exploreze litoralul bulgăresc al Mării Negre și împrejurimile sale și au putut vedea atracțiile din inima țării. Aceștia au vizitat diverse obiective turistice, monumente istorice și, în cele din urmă, au gustat irezistibila bucătărie tradițională bulgară.
Pe 7 septembrie, Ministerul Turismului al Republicii Bulgaria a organizat la Chișinău un eveniment de informare și cultură, la care au participat agenții de turism, reprezentanți ai mass-media, influenceri și bloggeri. În timpul evenimentului, oaspeții au avut ocazia de a se familiariza cu diverse oportunități turistice din Bulgaria, de a discuta cele mai bune practici în domeniul turismului și de a se bucura de spiritul și folclorul bulgar, prezentate de Rodoliubie, un grup de cântece și dansuri bulgărești (Taraclia).